laikagumman

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Laika - 26 november 2013 21:23

Oj, så trött man kan bli när man har en kompis på besök. Ja, matte säger att han bara är på besök men jag vet inte jag. Lite känner jag att jag behöver ha lite extra koll på både matte och husse så inte Max råkar få mer kärlek än mig. Fast jag måste också säga att vi är bra vänner jag och Max. Titta bara här, när vi delar på mattes sida av sängen innan hon ska gå och lägga sig. Vi värmer upp den åt henne, hur bra samarbete är inte det?


Och så Max


Dagarna går i en väldig fart och det är första advent på söndag. Här har det börjat dras fram en massa julpynt och jag ger gärna en hjälpande tass, allt för matte. Imorgon är både matte och husse lediga så då ska vi passa på att ta oss till skogen allihop. Då kan Max och jag rejsa ikapp.     

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards