laikagumman

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Laika - 20 november 2013 19:08

Solen sken ett tag idag och självfallet passade vi på att ta en tur till skogen då. Kolla på den här stenen så fin den är, eller blev...när jag satte mig på den vill säga, hihi. Inte ofta man både ser en hund och sådan fin växtlighet på en sten.

När matte tramsat klart med mobilkameran tänkte hon att jag kanske ville komma ner, men då trodde hon fel. Vet ni vilken bra utsikt man har när man sitter så högt uppe? När jag noga kollat min omgivning fick matte lyfta ner mig så att vi kunde fortsätta vår skogspromenad.


Nu in mot kvällen blev det visst fikadags med te och pepparkakor. Jag hoppade upp i soffan och hängde på det här mysfikat. Matte skramlade med pepparkaksburken och sa att den måste fyllas upp med nya. Jag bad om att få ta en titt i burken för att se om pepparkakorna verkligen var slut.


Nej, matte...här finns ju massor med pepparkakssmulor kvar, men jag kan hjälpa till att få bort allt innan den ska diskas.



Mmmm, vad pepparkakor är gott :)


Imorgon är det torsdag och på fredag är det dags för Max att komma, nedräkningen är snart avslutad.


Massor med nospussar på er!

  


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards