laikagumman

Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Sommarvärme

Av Laika - 28 juni 2015 18:40

Nu, äntligen kom den där sommarvärmen som vi saknat så. Förutom alla gräsrullningar som är obligatoriskt i sådant härligt väder, så har vi även gått på skogspromenad. Matte föreslog en annan skog än den vanliga och jag godkände idén med en gång.

Framåt marsch.

 

Den här skogen är inte lika backig och dan men där finns desto fler avstickare att ta. Mycket spännande!

Hmm, höger eller vänster...

 

Vi tog till vänster och då fick vi dessutom möta hela tre hundar. Rätt vägval med andra ord, hihi.

När vi kom hem vilade jag upp mig inför middagen. Nu vilar jag mig efter middagen. Livet är gott, även om denna helg försvann hisnande fort.


Nospussar!


    


 
 
Aamor

Aamor

28 juni 2015 19:30

Det är kul att upptäcka nya stigar och nya dofter. Helt perfekt vägval du gjorde där.
Mys på nu resten av kvällen!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

28 juni 2015 21:15

Ja visst var det ett bra vägval :D
Vi myser på för fulla muggar, jättegosigt. Matte är bra på att ge kärlek, hihi.

 
julia

julia

28 juni 2015 20:01

Det är mysigt på sommaren, bara det inte blir FÖR varmt. Ni hade en härlig söndag!

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Laika

28 juni 2015 21:14

Ja, för varmt behöver det absolut inte bli, det är inte vidare behagligt för någon tror jag bestämt.

 
Kasper

Kasper

28 juni 2015 22:13

Bästa stigfinnaren heter Laika. :)
Det har förstås matten också insett, så det är så klart därför DU får välja väg! :)

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

29 juni 2015 21:04

Kunde inte sagt det bättre själv. Precis så är det :D

 
Ludde

Ludde

28 juni 2015 23:26

Härligt med skogspromenader. De är väldigt bra för aptiten... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

29 juni 2015 21:03

Skogspromenader och riktigt god middag går verkligen tass i tass :D

 
Melody

Melody

29 juni 2015 08:29

Hoppas ni njöt ordentligt av sommarvärmen! Hit kom den inte!
Men vi hoppas och väntar på den ska nå även oss.
En fin vecka till Er!
kram och nospuss från oss!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Laika

29 juni 2015 21:03

Ja men då håller vi verkligen tassar och tummar för att ni ska få lite sommarvärme också. Det har varit helt underbart :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards