laikagumman

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Laika - 5 december 2012 18:15

K som i Kompis!

Vilken bra bokstav K är när just ordet kompis börjar på den bokstaven!

Jag har ju alla mina bloggvänner som kompisar, men den kompisen jag tänkte berätta lite närmare om är min kompis Sheela. Hon är en rottweiler som mina matteföräldrar köpte.

 

Man kan väl säga att Sheela är uppfostrad av mig, på både gott och ont säger alla runt omkring, men jag säger att det enbart är på gott. Klart man ska visa en hund hur man ylar när man blir lämnad ensam, inte för att jag någonsin gör så, men man måste ju ändå lära ut sådana grejer, visst? 


Hon var så pytteliten när hon kom till familjen.

 


Jag var mycket större än henne under ja, säkert några veckor... Vilken stor kompis jag skulle få.


Idag är Sheela sex år och vi har blivit ganska jämnstora, visst? Har hört att alla visst inte håller med mig på den punkten men jag kan inte se någon större skillnad direkt. Kanske om min tofs då gör mig en aningen större än Sheela, jag vet inte. Hur som haver är hon en av mina absolut bästa kompisar! 



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards