laikagumman

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Laika - 20 februari 2014 20:58

Först vinter så som sig bör, sedan smälter allt undan och solen kommer på besök och vårkänslorna infinner sig. Och vad vaknar jag till idag då? Ett snötäckt landskap. Tror nog att det där vädret har lite svårt att bestämma sig. En sak säger jag bara, tur att matten inte gick bananas på min päls. Hon piffade bara lite lätt med saxen och jag visade med enorm uttråkning att detta inte skulle bli en lätt match för henne. Ja, det är så här att jag alltid älskat att kammas, fönas, duschas och klippas... Numer tror jag att jag inte vill gilla att bli klippt mer, bara så där. För att det är kul att reta matte lite kanske, jag vet inte... har inte bestämt på grund av vilken anledning än, hihi.


Men kolla in, inte är min päls väl så farlig heller? För säkerhets skull när husse skulle fota mig på den snöiga promenaden valde jag att hålla min anonym ifall det skulle visa sig att min päls såg förskräcklig ut.


Nu när jag vet att jag kan vistas ute utan att skämmas så längtar jag verkligen till helgen för då ska min vän Penny komma på besök från Helsingborg. Jag har till och med förberett en bäddplats åt henne om hon vill. 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards