laikagumman

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Laika - 2 mars 2014 18:45

Tänk att det redan är söndag kväll, hur gick helgen så fort? När matte vaknade imorse tänkte hon att det var lördag men så mindes hon att så inte var fallet. Nåväl, söndagar är ju ändå bra dagar tycker jag, för söndag är en vilodag och vila är något jag verkligen kan. Kolla bara här:

 

När matte fick se mig valde hon bort allt annat och kröp intill mig och så gosade vi lite. Det dröjde inte länge innan hon snarkade i mitt öra, hihi.


Som tur är har vi hunnit med några ordentliga promenader för nu så här på kvällen har det börjat regna. Då kanske jag följer med ut om husses kompis Magnus följer med. Han är och hälsar på hos oss och ska vara här i en hel vecka. När vi skulle ut tidigare fick inte husse ta på mig mitt sele, det skulle Magnus göra, hihi. Det gäller att hålla pli på alla så det är ordning och reda här :)


Efter sushimiddagen ska jag nog bestämt inta en liknande ställning i sängen som tidigare, än är ju inte söndagen slut ;)


Nospussar på er!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards