laikagumman

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Laika - 7 mars 2014 20:38

Nu är det helg och alla ska vara hemma och mysa med mig :) Härligt! Kvällen inleddes med lite tvätt av lakan, men jag ska säga att husses duntäcke går att ligga på precis lika bra utan lakan som med.


Inte nog med helg och rena lakan. Jag bjöds på tacosmiddag och torkad kycklingfilé till efterrätt. Det här med fredagar gillar jag :)


Imorgon ska solen dessutom skina och det ska bli upp till tio plusgrader. Vi laddar för en långrunda i skogen, jippie. Kanske är det så att jag inte vill gå in sen heller, om solen ska skina och värma mig. Jag har faktiskt redan provat på gräsrull och det går bra. Många gräsmattor är ganska torra nu, så en liten solstund på gräsmattan tror jag nog att jag vill ha efter morgondagens promenad.


Hoppas ni får en skön fredagkväll och en fin helg :)

Nospussar på er alla.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards