laikagumman

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Livskvalitet!

Av Laika - 21 november 2012 20:37

Även den här veckan tycks rulla på i en så där lagom takt. Snart är det helg igen och då hoppas jag på kanonväder så att jag kan få en solskenspromenad i skogen, ja för idag har jag minsann inte fått någon sådan promenad. När man då inte får det så finner jag inget annat än att göra det jag gör bäst- lägga mig till rätta och slappa, gosa, mysa och emellanåt bli klappad på magen. Japp, det är livskvalitet!

 

 
 
Aamor

Aamor

21 november 2012 21:13

Så rätt du har Laika, det är livskvalité det där!

Nospussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

21 november 2012 21:28

Visst är det? Jag har ju noga övat på detta genom åren och varje gång jag gosar så känns det mer och mer gosigt :) Underbart!

 
Melody

Melody

21 november 2012 22:08

Nog vore det bra med lite sol i morgon för då kanske matte ta med
mig på strandpromenad!
Puss från Melody

http://www.Melodyshihtzu.blogspot.se

Laika

21 november 2012 22:19

Åh ja, du som får strandpromenader... Det får jag bara på sommaren, hmm. Dags för ett snack med matte igen tror jag bestämt ;)

 
Ludde

Ludde

23 november 2012 00:32

Du vet verkligen vad som betyder något här i livet... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Laika

23 november 2012 20:19

Jadå, voff voff :D

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

23 november 2012 20:14

Ibland glömmer man hur bra man har det... och då är det bra att bli påmind av sin bloggkompis! :-)
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Laika

23 november 2012 20:18

Visst är det bra att bli lite påmind :) Jag brukar påminna matte också, de gånger hon liksom glömmer bort mitt i vardagsstressen.

 
Melody

Melody

23 november 2012 20:41

Trevlig helg!
Puss från Melody

http://www.Melodyshihtzu.blogspot.se

Laika

24 november 2012 16:52

Tack detsamma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards