laikagumman

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Laika - 1 oktober 2013 22:15

Matte kom hem från jobbet och frös, jag frös också, eller ja... Vi kan ju säga att jag frös. I vilket fall som helst har hon en sån där liten dyna som man kopplar in i uttaget och så värms den upp. Den brukar matte kunna lägga vid svanken och luta sig mot när hon är frusen och trött i ryggen. Hon satte sig till rätta i sängen med denna dyna, men sedan skulle hon bara fixa lite och det lilla blev till mycket och så var hon bara borta. Jag är ju inte den som inte är snabb på att se till att jag ligger bra, så när matte väl kom tillbaka såg hon detta:

Jag hade kurat ihop mig på denna värmedyna och bara päste. Hur bra kan man ha det egentligen? Hihi, detta är helt klart ett av svaren :)   


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards