laikagumman

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Laika - 15 oktober 2013 19:53

Ja, rubriken säger nog det mesta för det är precis så som min dag varit. Men man behöver ju sådana dagar också, visst?


Jag har en bädd i sovrummet och två i vardagsrummet och den bädden på bilden finns i vardagsrummet och den är så bra placerad att jag kan känna värmen från elementet när jag ligger där, verkligen en höjdarplats.  


Ja, inte har jag bara latat mig idag. Vi har varit ute på promenader också, varav jag på en av promenaderna kände en spännande doft och helt plötsligt så bara stod det där framför mig, det jag doftade. En katt! Vi nosade på varandra och sedan fortsatte vi vår promenad även om jag kanske inte var så sugen på att gå därifrån, backen satt liksom i. Men matte sa att det räckte med att vi hälsade så katten inte skulle bli rädd. Kanske gör det att vi så småningom kan gosa lite som Aamor och hans katter gör. Hoppas.


Sedan har jag... ja, latat mig lite mer, legat och dragit mig. Jätteskönt.

Tror bestämt att jag bokat in en hörna på den där kaviarsmörgåsen som matte ska äta snart :)



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards